2013. május 15., szerda

Születésnapi Köszöntők I.

Torták, rózsák, égő gyertyák,
s néhány szívből jövő kívánság -
Ha elmúltál már ennyi meg ennyi,
nem kell azt úgy a szívedre venni.
Boldog születésnapot!

Ha jő az este,
S megjelennek a csillagok,
Hidd el, ma neked ragyognak,
És az égre azt írják:
Boldog születésnapot!

Születésnapodra csak azt kívánom, valósággá váljon minden álmod. Hallgass a szívedre, megsúgja neked, nem szeretek mást, egyedül csak téged! Boldog születésnapot!

Születésed napján mit kívánjak neked, gyönyörűt, egyedülit, nagyon-nagyon szépet! Amit csak én kívánok neked és senki más, ami egyedi, akárcsak veled a nagyvilág! Talán azt, hogy sokáig maradj meg nekem, hogy legyél itt mindig egészen mellettem Ez a kívánság is önző, látod kedvesem? Ezért egyszerűen csak ISTEN ÉLTESSEN!

Szüleid szerelméből születtél, nekem ... (barátom/barátnőm) lettél. Akkor Te életet kaptál, de új élete is adtál. A jó Isten áldását kérem, s ez utadon elkísérjen, az én ... (barátom/barátnőm) sokáig éljen!

Elnézést a késésért, csak is az én hibám, de jó szándékom miatt feltételezem a megbocsájtást. Ezúttal is kívánok csoda szépeket és az üzenet mellé még azt is kívánom, hogy szülinapod napján megkapj minden szép és jót e világon! Boldog szülinapot!

Szülinapodra azt kívánom legyen az életed Tündérálom! Szíved egy tündérrózsa, mely nem hervad el soha! Öröm legyen szívedben, s boldog légy az életben!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése